VEELGESTELDE VRAGEN

VERHUUR
Hoeveel terreinen zijn er beschikbaar?

Op dit moment hebben we 4 terreinen beschikbaar op site Wildersportcomplex te Sint-Pieters-Leeuw. We werken aan de opening van een 2e locatie (ook met 4 terreinen) aan sporthal Braillard te Ruisbroek.

Moet ik member zijn om te kunnen reserveren?

Je hoeft geen member te zijn om te reserveren. Je kan de app van Playtomic downloaden en een terrein reserveren.

Kan ik als lid een terrein huren en spelen met niet-members?

Ja, als member mag je ook niet-members uitnodigen. De niet-members kunnen echter geen credits aankopen waardoor ze geen bonus krijgen en dus ook niet goedkoper kunnen spelen.

Ik heb geen padelmateriaal, kan ik bij jullie eentje huren?

Ja, wij verhuren padelrackets en je kan bij ons ook terecht voor de aankoop voor padelballen. Voor meer info kan je hier terecht.

Kan ik ook via Tennis Vlaanderen een terrein reserveren?

Nee, terreinen kan je enkel via de app Playtomic reserveren.

Krijg ik korting op de terreinen door lid te zijn?

Nee, je krijgt echter wel een tal van voordelen die je op onze membership pagina kan ontdekken.

Voor hoelang kan ik terreinen reserveren?

Tijdens piekuren kan je enkel reserveren voor 1,5 uur. Tijdens daluren kan je kiezen tussen 1 uur, 1,5 uur of 2 uren. Als je lid bent kan je tijdens piekuren wel een vast speelmoment van 2u reserveren.

Wanneer en hoeveel reservaties kan ik maken?

Als je member bent kan je tot 14 dagen op voorhand reserveren en 4 actieve reservaties per keer. Niet-members kunnen maar tot 7 dagen op voorhand reserveren en maar tot 2 actieve reservaties per keer.

Kan ik als bedrijf of organisatie padelterreinen reserveren?

Dat kan zeker. Stuur ons een bericht via het contactformulier.

Playtomic
Wat zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

Via Playtomic kan je betalen met speelcredits (enkel voor leden), Bancontact, Apple Pay en creditkaarten.

Hoe annuleer ik een reservering?

Een reservering kan je tot 24u op voorhand gratis annuleren. Let wel echter op dat het mogelijk is dat de servicekosten geïnt door Playtomic niet restitueerbaar zijn.

Openbare wedstrijden hebben andere regels. Als een wedstrijd niet compleet is kun je deze nog annuleren. Als de wedstrijd wel compleet is met 4 spelers moet je de club contacteren in de wedstrijd-chat. Wij zullen dan de wedstrijd evalueren. Je kunt je inschrijving niet annuleren wanneer de wedstrijd compleet is met alle 4 de spelers en 6 uur voor aanvang van de match. Als je je inschrijving annuleert en de wedstrijd wordt uiteindelijk niet gespeeld met andere spelers, zal het bedrag van de totale reservering aan je in rekening worden gebracht.

Hoe kan ik een reservatie wijzigen?

Een reservatie kan niet gewijzigd worden. Je kan wel andere spelers toevoegen en verwijderen. Indien je als vergissing op een verkeerde dag hebt geboekt, gelieve met ons contact op te nemen om een verplaatsing aan te vragen.

Kan ik mijn betaling splitsen met andere spelers?

Ja. Tijdens het bevestigen van je reservatie kan je kiezen om je eigen deel te betalen of het volledig bedrag te betalen. Als je je eigen deel betaald moet je de andere spelers uitnodigen zodat ze hun deel ook kunnen betalen. Indien andere spelers hun deel niet betalen, zullen de andere bedragen van jouw account worden afgenomen.

Kan ik via Playtomic andere spelers vinden om mee te spelen?

Ja zeker, Playtomic geeft je de mogelijkheid om een openbare wedstrijd aan te maken. Zo kan je je inschrijven in andere openbare wedstrijden indien er plaats vrij is, of kunnen er andere spelers zich in jouw openbare wedstrijd inschrijven.

Kan ik via Playtomic andere spelers vinden om mee te spelen?

Ja zeker, Playtomic geeft je de mogelijkheid om een openbare wedstrijd aan te maken. Zo kan je je inschrijven in andere openbare wedstrijden indien er plaats vrij is, of kunnen er andere spelers zich in jouw openbare wedstrijd inschrijven.

Als een wedstrijd niet compleet is kun je deze nog annuleren. Als de wedstrijd wel compleet is met 4 spelers moet je de club contacteren in de wedstrijd-chat. Wij zullen dan de wedstrijd evalueren. Je kunt je inschrijving niet annuleren wanneer de wedstrijd compleet is met alle 4 de spelers en 6 uur voor aanvang van de match. Als je je inschrijving annuleert en de wedstrijd wordt uiteindelijk niet gespeeld met andere spelers, zal het bedrag van de totale reservering aan je in rekening worden gebracht.

De wedstrijd kan ook afgelast worden voor de volgende redenen:

  • Indien 2 uur voor aanvang nog maar slechts 1 speler is ingeschreven.
  • Indien 4 uur voor aanvang nog maar slechts 2 spelers zijn ingeschreven.
  • Indien 45 minuten voor aanvang nog maar slechts 3 spelers zijn ingeschreven.

In dat geval wordt je geld automatisch terugbetaald.

Wat is het verschil tussen een competitieve of vriendschappelijke wedstrijd bij openbare wedstrijden?

Bij een competitieve wedstrijd kunnen alleen spelers binnen het gevraagd niveau zich inschrijven. Het resultaat van de wedstrijd zal impact hebben op je Playtomic klassement.

Bij een vriendschappelijke wedstrijd kan iedereen zich inschrijven ongeacht hun spelniveau, en zal de Playtomic ranking nooit veranderen na het invoeren van het resultaat.

Telt mijn Playtomic klassement mee voor mijn klassement bij de federatie Tennis Vlaanderen?

Nee, je Tennis Vlaanderen klassement zal enkel veranderen tijdens officiële tornooien beheerd door de federatie alsook tijdens interclub competities.

LPC MEMBER
Hoe weet ik dat mijn membership actief is?

Je zal 2 bevestigingsmailtjes krijgen. De eerste van Tennis Vlaanderen om jouw inschrijving bij de federatie te bevestigen, de tweede door Playtomic eens we je account geactiveerd hebben in de "Flex-member" groep.

Hoelang ben ik member van LPC?

Lidmaatschappen zijn geldig per speelseizoen van Tennis Vlaanderen. Deze eindigen elk jaar op 31 maart.

Kan ik onbeperkt spelen als member?

Neen. Als member heb je tal van voordelen maar moet je nog steeds betalen voor het huren van een terrein. Je kan als member natuurlijk wel profiteren van het creditsysteem.

Waar kan ik mijn attest voor de mutualiteit downloaden?

Je attest kan je downloaden a.d.h.v. het stappenplan die we uitgelegd hebben op deze pagina.

Ik ben lid bij Tennis Vlaanderen maar nog niet op Playtomic. Wat nu?

Ga zeker eens na indien je Playtomic account hetzelfde emailadres is van je account op Tennis Vlaanderen. Indien dit verschillend is, laat ons dit weten via het contactformulier. Indien je hetzelfde email account gebruikt, zullen we je account op Playtomic activeren binnen een termijn van 3 werkdagen.

MUTUALITEIT
Hoeveel betaald mijn mutualiteit mij terug?

Dit is afhankelijk van jouw mutualiteit. Klik op het logo van jouw mutualiteit hieronder om meer info te vinden over de tegemoetkoming van je mutualiteit.

Wat als mijn mutualiteit een hoger bedrag terugbetaald dan de kostprijs van mijn abonnement?

Indien je de abonnementsprijs hebt betaald en je mutualiteit kan een hoger bedrag terugbetalen, laat het ons weten via ons contactformulier. Wij kunnen je een nieuw attest geven met het maximumbedrag van je mutualiteit. Het extra zal toegevoegd worden als speelcredits op je Playtomic account.

Mijn mutualiteit zit niet in jullie lijst, wat nu?

Ga eerst na of je mutualiteit tegemoetkomingen aanbied voor sportactiviteiten. Indien dit het geval is, laat het ons weten via het contactformulier.

CREDITSYSTEEM
Kan iedereen gebruik maken van het creditsysteem?

Enkel members kunnen gebruik maken van het creditsysteem. Indien je credits koopt en je bent geen lid, zullen wij de bestelling annuleren.

Kan ik credits delen met andere spelers of familieleden?

Neen. De credits zijn verbonden aan je persoonlijk Playtomic account.

Ik ben net member geworden, maar kan geen gebruik maken van het creditsysteem. Wat nu?

Ga eerst na of je bestelling op onze shop bevestigd is of niet. Indien je hierover twijfels hebt kan u ons via het contactformulier contacteren. Na de bevestiging van je bestelling zullen wij je credits binnen 3 werkdagen toevoegen aan je Playtomic account. Let er ook op dat het emailadres gebruikt in je bestelling hetzelfde email adres is van je Playtomic account. Indien dit verschillend is, laat het ons weten via het contactformulier.

Hoe lang blijven mijn credits geldig?

Je credits die je aankoopt zijn voor onbepaalde tijd geldig.

Kan ik credits overzetten naar een ander account indien ik mijn abonnement niet verleng?

Je kan je credits niet overzetten naar een ander account. Wel blijven de credits die je hebt aangekocht geldig ook na het verstrijken van de lidmaatschap. Indien je je abonnement niet verlengd zal je wel niet langer kunnen genieten van de voordelen die hieraan verbonden zijn. Je zal dus ook geen nieuwe credits meer kunnen aankopen.

VASTE SPEELMOMENTEN
Kunnen niet-members spelen via een vast speelmoment?

Enkel members mogen gebruik maken van vaste speelmomenten. Echter kan je indien nodig als groep wel tot 5 uitnodigingen per jaar gebruiken om niet-members te laten invallen.

Wat als mijn vast speelmoment geannuleerd wordt door de club?

Indien wij als club op een heel uitzonderlijk moment jouw vast speelmoment moeten annuleren (onderhoud, werken, tornooi, e.d.), zullen de members die gelinkt zijn aan de reservatie credits terugkrijgen in ruil voor de annulatie hiervan.

Wat als ik eens niet kan komen spelen tijdens mijn vast speelmoment?

Als je een vast speelmoment boekt ben je verantwoordelijk voor de opvulling hiervan.

NIEUWSBRIEF

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.